מרכז הזמנות ארצי 03-9676888

מרכז הזמנות ארצי 03-9676888

תנאי החזרת מוצרים והחזר כספי

החזרות מוצרים: החברה תאפשר החזרת מוצרים ותבצע החזר כספי לצרכן בכל המקרים המחויבים על פי הדין, לרבות:

  1. כל מוצר שהמחיר ששולם בעדו הוא מעל 50 ש"ח, שהוחזר באריזה המקורית שלו מבלי שנעשה בו שימוש והמוצר לא נפגם. זאת בתנאי שהמוצר הוחזר תוך 14 יום ממועד קבלתו ובהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה, התשע"א – 2010).

    • סייגים: החברה אינה מאפשרת החזרת מוצרים שנפגמו או שנעשה בהם שימוש (לדוגמה, מוצר שנדלק או שנערכה בו אקטיבציה אוזניות מכל סוג). מוצרים אלו יועברו לתיקון בלבד בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
  2. אריזות מקוריות: החזרת מוצרים באריזתם המקורית שלא נפתחה מעולם כולל אריזת הניילון העוטפת או מדבקת הסגירה של היצרן, תהווה ראיה מספקת לאי שימוש. פתיחת האריזה תהווה ראיה מספקת לשימוש במכשיר.

  3. פתיחת מוצר במעמד הרכישה: פתיחת המוצר לצורך התקנה או הפעלה ראשונית במעמד הרכישה תחשב לשימוש במוצר על ידי הלקוח. אם הלקוח לא רוצה לפתוח את המוצר, הוא חייב לבקש זאת באופן מפורש.

  4. בדיקת תקינות לפני יציאה מהחנות: באחריות הלקוח לוודא את תקינות המוצר לפני עזיבת החנות. מוצר שנפתח לאחר יציאה מהחנות לא יהיה זכאי להחלפה או זיכוי.

  5. דמי ביטול: החברה רשאית לגבות דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם. בנוסף, היא רשאית לגבות 2% נוספים בגין העמלה ששולמה לחברת כרטיסי האשראי בגין העסקה שבוטלה, בכפוף להוראות הדין.

  6. עסקת מכר מרחוק: בעסקת מכר מרחוק, הצרכן רשאי לבטל בכתב את העסקה, להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי אם הודיע לרשת על הביטול עד 14 יום מיום קבלת המוצר. בשירות, הביטול אפשרי עד 14 יום מיום עשיית העסקה, ובלבד שהודעת הביטול נמסרה לפחות 2 ימים (שאינם ימי מנוחה) לפני מועד מתן השירות. זכות הביטול לא תחול על מוצרים שיוצרו או הוזמנו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה, או על מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול שנפתחו. על המוצר להגיע אל גאדגט טים בכתובת משה דיין 3 יהוד באחריות הלקוח באמצעות משלוח או הגעה.

  7. ביטול הזמנה שלא הגיעה: במידה וההזמנה טרם הגיעה ללקוח, הביטול יתאפשר עם דמי ביטול עסקה לפי חוק ואי ביטול דמי משלוח.

  8. הדבקת מיגון בעסקת מכר מרחוק: במידה והלקוח מבקש הדבקת מיגון, ידוע לו כי פתיחת המוצר לצורך ההדבקה תחשב לפתיחת המוצר על ידו.

  •  החזר כספי: בכל מקרה בו הדין מחייב את החברה לבצע החזר כספי, החברה תבצע החזר בהתאם להוראות הדין. החברה לא מתחייבת לאפשר החזרת מוצרים או לבצע החזר כספי או למסור שובר זיכוי במקרים בהם הדבר אינו מחויב על פי הדין.
  • שיקול דעת החברה: החברה רשאית לבצע החזר כספי או למסור שובר זיכוי במקרים הבאים:

לפניה בנושא ביטול עסקה יש לפנות בטלפון, מייל , צור קשר באתר

נגישות
0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
      חישוב משלוח

      הלקוחות שלנו מרוויחים הרבה יותר!

      נרשמים ומרוויחים בגדול!

      למה להירשם?

      תוכלו לקבל לפני כולם מבצעים ייחודיים במחירים סודיים

      פאנל מידע על ההזמנות שלך עם מעקב

      Registration disabled

      חדש ב Rebuy משלוח אקספרס להיום!

      משלוח מהיום להיום באזור המרכז!

      האפשרות תיפתח לאחר הזנת הכתובת לפני התשלום בקופה

      זמין בימים א-ה להזמנות עד 13:00

      אזורי חלוקה נתמכים

      אור יהודה, אזור, בית דגן, בני ברק, בת ים, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקווה, גת רימון, הוד השרון, הרצליה, חולון, חמד, מקווה ישראל, משמר השבעה, נווה ירק, עדנים, פתח תקווה, קריית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב -יפו

      אזורי חלוקה נתמכים

      אור יהודה, אזור, בית דגן, בני ברק, בת ים, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקווה, גת רימון, הוד השרון, הרצליה, חולון, חמד, מקווה ישראל, משמר השבעה, נווה ירק, עדנים, פתח תקווה, קריית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב -יפו